Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Dziwnowie
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Dziwnowie
- Pan Mariusz Agaciak
- E-mail dostepnosc@dziwnow.pl
- Tel.91-32-75-176
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd;
2) przygotowanie planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Z koordynatorem można kontaktować się w tych sprawach.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062 t.j.)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Iwona Szulc Data wytworzenia:
29 wrz 2020
Osoba dodająca informacje
Jarosław Pociask Data publikacji:
29 wrz 2020, godz. 09:21
Osoba aktualizująca informacje
Jarosław Pociask Data aktualizacji:
26 sty 2022, godz. 08:03