System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Dziwnowie
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Dziwnowie
- Pan Mariusz Agaciak
- E-mail dostepnosc@dziwnow.pl
- Tel.91-38-32-75-176
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd;
2) przygotowanie planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Z koordynatorem można kontaktować się w tych sprawach.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062 t.j.)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jarosław Pociask | 29-09-2020 09:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Szulc | 29-09-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 29-09-2020 09:21 |